Op Tv


Een paar weken terug ontving ik een mailtje met het verzoek of ik bruidsparen wil doorverwijzen, voor een nieuw Tv programma. Het is niet de eerste keer dat ik word benaderd voor Tv. Nu heb ik er vroeger zelf ook veel rondgehuppeld. En ik kan mij niet geheel aan het idee onttrekken dat er toch een bepaalde veronderstelling is bij producenten dat iedereen maar op Tv wil. En soms ook nog met een gevoelig onderwerp. Ik geloof niet altijd dat deelnemers in hun kracht worden gezet. Of dat de intentie is om een probleem bespreekbaar te maken. Ik vermoed toch dat er wellicht een andere motivatie is om het te maken. Ik geloof wel dat het mooie televisie kan opleveren, maar dat is iets anders. De afgelopen weken hebben wij gekeken naar een programma over ondernemers die andere ondernemers mogelijk financieel zouden kunnen steunen na een pitch. Ik hou nu eenmaal van ondernemen. Nu begrijp ik best dat niets is wat het lijkt- zeker in de wereld van televisie- maar ik vroeg mij af of het nodig was om deelnemers zo te benaderen? Was eea niet iets te dik aangezet? Maar ook: Wie heeft onderzocht of de deelnemers mogelijk zelf zijn benaderd voor dit programma? Welke ideeën zijn houdbaar in de toekomst? Kan er ook een programma worden gemaakt voor over een paar jaar en hoe het dan is verlopen? En dan nog iets heel anders: Waarom werd (wordt) er eigenlijk niet van outfit gewisseld? Al deze vragen kwamen zoal bij mij op. En nee, ik zal geen van de bruidsparen met wie ik werk of ga werken benaderen voor Tv. Zelfs niet als ik er geld voor krijg…

 

Recente berichten


Aansluiting 10 juli 2020
Once a dancer 23 juni 2020
Liefde in tijden van... 07 juni 2020
Op Tv 21 mei 2020
Dansen is topsport 03 mei 2020
Duidelijk 18 april 2020
Toch trouwen 04 april 2020
Tijd 18 maart 2020
Malediven 02 maart 2020
Sri Lanka 16 februari 2020
A big thank you 12 januari 2020